Tirsdag  21 august: kjørte eg 2 økter... Først 13 km løpetur sammen med ungdommen i BFG Fana, inkl. intervaller: 15 x 40 sek (25 sek pause mellom drangene) i solid fart, bra trøkk i beina idag... Etterfulgt av 10 x 100m barbeint på gresset (Fana stadion), løp også ned barbeint idag, herlig herlig... :))) tid: 1 time & 15 min... Avslutta kvelden med 90 min spinning! Totalt: 2 timer & 45 min! Fjellheimen imorgen! :))

Onsdag 22. august: dagens fjelltur gikk innom litt av hvert... driblant reddningshytten og Gullfjellstoppen sammen med Thorbjørn, Thomas, Jan, Ivar og Frode :)) Fin gjeng! Vi var ute i 3 timer & 35 min! :)) Også en herlig følelse å klare å holde følge med Thomastoget og Tarktoren Thorbjørn :)) Eg avslutta kvelden med 50 min spinning :)) Totalt: 4 timer & 25 min :))


Torsdag 23. august: kjørte eg 45 min med spinning til frokost før jobb...  :)) Så en herlig løpetur sammen med BFG fana ungdommen på kveldingen, ca 20 km, inkl. intervaller: 400m-300m-200m x 6 i solid fart, fulgte teten greit idag.... ;)) pluss 4 x bakkeintervall og 6 x 60 m i god fart barbeint på gresset, Fana stadion... tid: ca 2 timer.... avslutta kvelden med 20 min spinning... Totalt: 3 timer & 5 min :))

Fredag 24. august: kjørte eg 40 min med spinning til frokost og jobb... :)) Ut på ettermiddagen ble det 13,5 km løpetur sammen med vetla jento i barnevogn, tid: 1 time & 10 min... Avslutta kvelden med 45 min spinning! Totalt: 2 timer & 35 min! :))) I morgen står det stafett med ultralandslaget i Hordnesskogen, Bergen skogsmaraton :))

Lørdag 25. august: Bra med trening og konkurranser idag også...:)) Stafett med Ultralandslaget (100km laget) stod på programmet i Bergen skogsmaraton, 5 x 8,4 km :)) Eg kjørte 50 min + med oppvarming... Stafettlaget ble satt opp i følgende rekkefølge: Jarle Risa, Miguel Blanco Maldonado, Gustav Iden, Per Olav Bøyum og undertegnede på ankeretappèn :)) Vår største utfordrer var BFG Fana laget... vi parkerte hele gjengen med over 6 min :)) Herlig! Maratontiden vår ble: 2.31.33 og er så absolutt godkjent! Grunnen til at eg sier dette, er fordi alle eg har snakket med i etterkant av løpet som har løpt Nordmarka skogsmaraton sier at Bergen skogsmaraton er både tøffere og hardere... :)) Eg brukte i underkant av 31 min på min etappè :)) Eg løp ned i 50 min + gjennom løypa engang til...  Avslutta kvelden med 65 min spinning! Totalt: 3 timer & 15 min, og ca 2,8 mil løping! :))


Look... Im flying :))
Stafettlaget: Bøyum, Risa, Taranger, Iden og på bildet under: Miguel :))
Søndag 26. august: i dag ble det 2 økter... :)) Først en herlig løpetur på 14 km sammen med vetla jento i barnevogn i fint driv... tid: 1 time & 10 min... Ellers har eg vært og svettet i studioet vårt i noen gode timer... Vi må flytte inn i nye lokaler, det gamle skal rives... Eg avslutta kvelden med 95 min spinning. Totalt: 2 timer & 45 min :))

Mandag 27. august: Konkurranse - dag :)) Kortløypen i Arnaløpet... 3,4 km!!! :)) Eg hadde lyst på  ny pers og det klarte eg med 3 sek ;)) Løp på 11:14 i fjor og inntil en 2.plass, og i år knuste eg til med 11:11, men tiden holdt "bare" til en 7.plass totalt... Arrangørene hadde skaffet fine pengepremier til de 3 beste i herre og dameklassen, så selvsagt dukket "alle" racerne opp for å få en god times betaling :))) Eg er allikevel godt fornøyd med både plassering og ny pers! :)) Eg hadde 25 min oppvarming og 25 min nedløping! Avslutta kvelden med 65 min spinning! Totalt: 2 timer ++

ca 300 meter før målgang i Arnaløpet (kort løype, 3,4 km... tid: 11:11)

Tirsdag 28. august: I dag ble det 3 økter... 60 min spinning til frokost før jobben... 17 km løpetur sammen med BFG Fana ungdommen, inkl. intervaller: 15 x 40 sek i solid fart, etterfulgt av 6 x 60 m på gresset (Fana Stadion)... tid: 1 time & 40 min! Avslutta kvelden med 45 min spinning! Totalt: 3 timer & 25 min! Imorgen blir skal eg opp i  fjellheimen med gullfjellsekspressen :))

Onsdag 29. august: I dag ble det mye god trening :)) først var eg og løp sammen med Jan, Mirza og Ivar i fjellheimen, nærmere bestemt: vatnastølane :)) Vi var ute i 4 timer... herlig og fantastisk terreng de fleste steder... men jæ... bratt siste delen tilbake til bilen... :)) Eg har ikke høydeskrekk, men det var et par av de andre som svettet bra siste delen av turen ;)) Eg avslutta kvelden med 90 min spinning! Totalt: 5 timer & 30 min! :))) Godkjent!
Bildene fra 29. august er tatt av Jan Fjærestad :))
Lance armstrong
9/9/2012 07:10:46 am

tiden i Arna løpet var vel 11.15 om jeg ikke tar feil

Reply



Leave a Reply.