I dag gikk løpeturen på fjellet :)))
Triangelet: sydpolen, kufto og gullfjellet var fantastsisk idag! :))
Var tung i kroppen, men følelsen av å være på toppen av fjellet
er og vil alltid være helt fantastisk :))
Vi var 5 stk på tur idag, Jan, Thorbjørn, Thomas, Jørgen og undertegnede :))
Tid: 3 timer & 20 min! :))
I tillegg gjorde eg 40 min med spinning :))
Totalt: 4 timer idag :)))
Stryning
4/11/2012 03:49:46 pm

Du verkar å være like rå i motbakkar som på veg! Kommer du til å delta i nåkken bakkeløp i sommar eller? Eg tippar du kan slå spesialistane!

Reply
4/11/2012 06:48:11 pm

Det ser bare SÅÅÅ herlig ut med disse fjellturene. Jeg tror også det er veldig bra for muskulaturen din at du trener mye i terreng i stedet for å dunke kilometer på asfalt hele tiden. Du blir sterkere og mindre skadeutsatt. Gleder meg til å se deg i VM 100 og deretter NM 100.

Reply
4/11/2012 08:48:32 pm

Eg skal løpe Ulriken opp & kanskje skåla... :)
Gammeln: yepp, man blir både strekere fysisk og mentalt av fjell-løpingen :) Det er balsam for kropp og sjel... :)) Gleder meg stort til neste helg!

Reply



Leave a Reply.