I dag kjørte eg 55 min med spinning før jobb...
Så var en fantastisk middag som ventet på kjøkkenbordet da eg kom hjem... raspeballer :)))
Så kjørte eg 30 min med spinning...
18 km løpetur i herlig gampedriv... 1 time & 25 min...
tilslutt ble det 30 min med spinning...
Totalt: 3 timer & 20 min med trening på en mandag... godkjent! :)))
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlig!!!
Alle må ha en fantastisk mandags kveld! ;))
Skeptikker
3/20/2012 02:00:18 am

Du løper maraton på lørdag sant? Ut i fra hva du har skrevet har du ikke hatt mange maratonspesifikkeøkter. 30 x 1000m, 2t sammenhengende i maratonfart osv. Regner med du har kontroll. Hvem er det som lager treningsprogrammene til deg?

Reply
3/20/2012 10:53:49 pm

Hei. Eg løper maraton på lørdag hvis eg klarer å holde meg frisk... Har god kontroll... Eg satser mest på Ultra, martonløpende er bare et ledd i treningen... Jan Fjærestad er treneren min!

Reply



Leave a Reply.