Eg løp NM i 100 km i helgen (lørdag 26. mai). Eg ledet løpet i 99,6 km...
da det var ca 400 meter igjen til mål, kom krampen i begge leggene... :((
Jæ... vondt... surt å tape gullmedaljen 350 meter før mål... etter å ha dratt vinneren
inntil Gull... Eg er en svært så skuffet herremann!!! Det ble altså NM sølv med
tiden: 7.28.47! Som er en god tid tatt løypen i betraktning... over 30 stigningsmeter hver
10 km...
Men uansett så var det et fantastisk arrangement... eg har aldri opplevd maken til service,
og det gjennom hele helgens opphold... alt fra middager, bilturer både her og meg der...
Tusen takk til Kenneth & Ann Kristin, og resten av støtteapperatet... i tillegg må eg få takket
landslagssjefen Tommy Kristiansen før solid hjelp underveis i løpet... Takker også trenerene
mine, Jan Fjærestad & Bjarte Eikanger! :)))
5/31/2012 04:29:02 pm

Jeg får starte med å gratulere deg i allefall, bra løpt. Men føler med deg på kramper å den "dårlige" avsluttningen på ett ellers så bra løp. Utrolig surt. Men det kommer flere løp ;-) Lykke til BT

Reply



Leave a Reply.