Fikk velkomst pakke i posten idag fra Herbalife sponsor teamet! :)) mye fint og nyttig stash... :))
I tillegg var eg en tur innom Drevelin og fikk med meg den nye BFG Fana kolleksjonen og ultradrakten fra craft som det bare er 4 eksemplarer i omløp av! :))) Pluss en ny zoot kompresjons tights :)) Og et par nye zoot ultra kalani :))) Herlig! Reien julekvelden!
I like it alot! :)) Tusen takk til både Drevelin & Herbalife! :))

Idag har eg kjørt 2 x 15 min med spinning...
så ble det intervalltrening sammen med ungdommen i BFG Fana: 10 x 40 sek i
god fart (25 sek pause mellom dragene), pluss 6 x 60 meter! Tid: 1 time & 20 min! Har også vært på øving med goldenboy, 1 time & 40 min med svettedrivende tromming! :)) Totalt: 3 timer & 30 min med trening, men av den mer roligere sorten, skal tross alt løpe maraton førstkommende lørdag...



Leave a Reply.