I går var eg først på Fana stadion for å gjøre en herlig
intervalløkt sammen med ungdommen i BFG Fana... :))
Vi kjørte først 5 x 3 min i god fart... så kjørte eg 400 m - 200 m x 4
på banen! :)) Herlig økt! tid: 1 time & 15 min...
da eg kom hjem kjørte eg 20 min med spinning, god restitusjon... ;)))
Så var det duket for fløyen opp... hadde god treningsfart... er en
herlig følelse å kjenne at kroppen har mer å gi mot slutten av et slikt løp... :)))
Eg løp inntil en grei 17. plass på tiden: 16.18! :)) God stemmning var det på toppen!
Mr Johan Bugge tok seieren foran stoltzekongen!
Etter løpet hastet eg meg avgårde for å rekke soundchecken med goldenboy... Det
ble en kanonartig konsert med en forrykende stemmning... :)) Tusen takk til alle som tok turen
igår... :)) Treningsmessig ble det en intens time med knusing av trommene... :)))
Bildet er tatt av Yngve Garen Svardal i BA... rett før målgang i fløyen opp! :))
KNUSTE LØYPEREKORDEN OPP FLØYEN



Leave a Reply.