Jau jau... idag løp eg Fanamilen sammen med vetla jento mi i barnevogn ;)) hahaha, eg løp henne inn til en solid 3.plass med tiden: 38,58,8! :)) Eg endte selv opp på en 24. plass av ca 450 herreløpere... tid: 38,59,1! :)) det ble en herlig og god treningsøkt... løypen var heller ikke flat kan man si! Før løpet var det kanonbra stemning på Fana stadion med innleid teddybjørn, ballonger og storband! Tora Othilie var helt i hundre under min 30 minutts oppvarming! :)) Da skuddet gikk var det bare til å knuse på... merket godt tyngden i barnevognen i alle motebakkene... Eg har jo ikke en ordentlig løpevogn, men en mountain boggie vogn! Da vi kom til mål fikk vi tekniske t-skjorter, sekk, buff, yt-produkter m.m. :)) God stemning! fruen, Marita, Tobias & Hanne Lene løp 5 kilometeren :))
Alle resultatene ligger uten på Quicktiming.no

Da vi var vel hjemme kjørte eg 55 min med spinning! Deretter var det dags for en god middag sammen med familien! Så gikk turen til Brann stadion der enda en solid opptur utartet seg... Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees... herlig med 2-1 seier over trøndermøkka!!! :))
Eg avslutta kvelden med 40 min spinning! Totalt ble det: 2 timer & 45 min med trening idag! :))
Bildet er fra oppvarming, fanamilen 2012!
Her sammen med bamsefar! :))
9/23/2012 06:23:47 pm

Så koselig med slike familie-dager, hvor en kan kombinere slike ting :)

Reply

Thanks to your blog, I'm gonna create one now too, thank you.

Reply
10/11/2013 10:08:56 am

Your blog template was so nice I decided to make a Weebly account too.

Reply



Leave a Reply.