Ja idag ble det gode mengder med asfalttrening... :)) 2 lengre løpeøkter...
Økt 1: ble gjennomført på formiddagen sammen med vetla jento mi i
barnevogn, 24 km løpetur på deilig hard asfalt... tid: 2 timer & 15 min!
Etter økten spiste vi is og kjøpte påske-egg... :)))
Økt 2: løp eg rundt Kalandsvatnet, klokkarvannet, litt her og litt der... 19,5 km på
asfalten... tid: 1 time & 35 min! Avsluttet økten med 10 min spinning, deilig å
løse opp litt... :)))
Hadde meg en herlig god herbalife shake etter siste økten idag med frosne
blåbær og jordbær... nam nam... :))
Totalt: 4 timer med trening & 43,5 km med løping på asfalten! :)))
Blir godt med en munkholm nå... :)) God Påske!!!
Håvard Austevoll
4/4/2012 04:47:25 am

Hørtes herlig ut!
skulle gjerne vært med deg! men jeg er fortsatt skadet. men er på god bedring vei! Håper på å være tilbake etter påske!
Stå på Bjørn Tore! Heier på deg!!

Reply
4/4/2012 06:15:22 am

Tusen takk for det Håvard... Var herlige økter idag ja... ekte gampefart, hehehe... :)) Ja du må bli skadefri, så er det bare til å henge seg på...

Reply
4/4/2012 05:18:04 pm

Bra Ultrakongen!
Du ser ut til å tåle det aller meste uten å bli skadet.... det ser lovende ut før VM100. Kos deg med haugevis av kilometer i påsken, med eller uten veslejenta.

Reply



Leave a Reply.