I dag gikk turen til Vespestad etter Dale for å bestige fjellet Dustingen, 999 m.o.h... :)) Jan Fjærstad, Thomas Andersen og undertegnde var ute på en herlig løpetur i nydelig norsk natur... :)) Vi var ute i 5 timer & 5 min... en ordentlig langtur, herlig! :)) Vi var innom flere topper også! :))
Alle bildene er tatt av Jan Fjærestad. Her er vi igang... :))
I fint driv sammen med Thomas... :)) 
On the top of the world... :))

En kommende isbrè :))
Hvem er det som tramper på min bro??? :))

nam nam, multe :))

Gjengen på toppen av Dustingen :)) 999 m.o.h.
Dustingen, og nå 1002 m.o.h. :)))

I tillegg til fjellturen på 5 timer & 5 min ble det tid til 2 økter til: først ut var plenklipping i knallbra driv... svett og god, og en herlig alternativ trening, tid: 1 time & 20 min! Eg avslutta kvelden med 25 min med spinning! Totalt: 6 timer & 50 min!!! Digg!
8/16/2012 06:38:07 am

Herlige bilder!!

PS. Har lagt deg til blogglisten på SportsBloggen :-)

Reply



Leave a Reply.