Ja idag ble det 1.plass & total-seier i Bergen maraton... Herlig! :))
tid: 2.50! Godt fornøyd med tiden etter å ha vært snylta forkjøla de siste 2 ukene, pluss en
over-anstrengelse bak høyre store tå... men den er herved friskemeldt! :)))
Eg var veldig spent foran dagens maraton, litt usikker på form og kropp etter forkjølelsen, men det
viste seg å gå veldig fint... men var tung i beina ut på første runden! Heldigvis så følte eg meg strekere og sterkere iløpet av løpet! :))
Var også en god følelese å vise Helge Hafsås "ryggen" for første gang i mitt liv! Han løp inntil 3.plass på tiden 2.54.44! Eg hadde også Odd Arne Engesæter på slep under hele løpet, kjekt å kunne dra en god kompis inntilen god tid & en solid 2.plass! :))
Det er en god følelse å ha vunnet begge maratonene eg har løpt i 2012! Digg!!! :)))
Ellers vil eg selvsagt takke alle sponsorene mine: Aktiv eiendomsmegling, Herbalife, Drevelin aktiv & Ryggklinikken avd. Ulriksdal for kanon støtte! :)) 
Og ikke minst hele gjengen i maratonkarusellen (funksjonærene) med Morten Hauso i spissen for et knallbra arrangement, som alltid er like superdupert! ;))
Nå skal beina på bordet.... slappe av! :))) 
Picture
I fint driv under dagens Bergen Maraton!
Her fra 1.runden... Bjørn Tore i
rosa fine sokker & Odd Arne i svart!
Bildet er tatt av kondis!

Picture




Leave a Reply.