Det ble en fantastisk tur med en superfin gjeng... :))
Eg knuste til med å knuse min gamle pers med 10 min!!! NY PB: 7.17.47!!! :)))
Eg følte storeparten av løpet at eg gjorde et veldisponert løp... Godt fornøyd!!!
Det var hardere konkurranse i årets VM enn ifjorårtes VM... I år stilte hele
Verdens eliten til start!!! Eg løp inntil en 34.plass i VM, 26. plass i EM & en 5. plass i
Norden... :))) Løypen var nokså flat... 20 km runder med 39 høydemeter, men ble
allikevel en krevende løype pga alle svingene man måtte gjennom... Starten ble utsatt
med 30 min, selvsagt litt irriterende, men men, skuddet gikk kl. 8.30 og da var vi
igang... det første som skjedde var vel at hele det norske laget omtrent løp ned det mexikanske laget
som hadde stilt seg i fremste rekk... ikke så lurt å stå der hvis man skal løpe 7 km i timen :)))
hehehe... Vi var 5 stk fra det norske laget som holdt sammen i ca 45 km... vi gikk ut i
en snittfart på 4.10 pr kilometer... litt tøff i tryne hele gjengen... hadde vi holdt helt inn,
ville vi kommet inn på en tid rundt 6.58... :)) Det var kjempegod stemmning rundt
hele løpet og spesielt i den norske leiren hele dagen... :)) Lagmessig tok Norge en solid
5. plass i VM og en 4. plass i EM... vi var ca 4-5 min bak Tyskland og bronse-medaljen
sammenlagt... litt surt selvsagt... men men, vi for ta råtta på dem neste gang!!! :)))
I tillegg klarte vi å holde stormaktene Japan og Russland bak oss.... :))) God stemmning!!



Imponerende
4/24/2012 01:51:58 am

Hele verdenseliten? Jøss, betyr det at verdensenere som Anton Krupicka og Scott Jurek var med?

Reply
4/24/2012 01:56:32 am

Sjukaste e jo att du kann springa samme distansen dagen derpå, uten problem. Gler meg t VM i nåke lengre distanse ;)

Reply
Afrika
4/25/2012 01:37:41 am

Imponerende å holde løpskåte kenyanere og etiopiere bak seg. Mulig de sparer de best frem mot OL, men uansett. Sterkt av deg!

Reply



Leave a Reply.