Mandag 23 juli: 21 km rolig langtur på ekte "gam-anger" vis :)) Turen gikk fra Sandnes til Jæren Folkehøgskule og tilbake igjen. En herlig økt med en varighet på 2 timer :)) Var både artig og kjekt å se folkehøgskulen eg gikk på igjen!
Tirsdag 24. juli: kjørte eg en herlig intervalløkt på sugende gressføre. 15 x 40 sek, pluss 4 bakkesprint og 10 x 100 meter stod på dagens program :)) kjente at beina var tunge etter Rallarvegsløpet, men følte at tempoet var ganske bra på de 15 første intervallene, 15 x 40 sek! tid: 1 time og 30 min!

Onsdag 25. juli: ble de 2 første øktene på Sørlandet gjennomført! :)) Først kjørte eg en løpetur på 13,5 km, tid: 1 time & 10 min... så en løpetur på 16 km, tid: 1 time & 20 min. Totalt: 2 timer & 30 min! Herlig herlig var det i Sør. Men under den første økten som eg valgte å løpe i terrenget fikk eg 6 flåter hengende i huden... heldigvis fant eg allemann ganske så raskt og fjernet dem!!!

Torsdag 26. juli: hadde eg meg en herlig morgenøkt før resten av gjengen var våknet... liste seg så stilt på tå... 8 km, tid: 40 min. Etter å ha vært i Dyreparken, Kaptein Sabeltannland og badeland i hele 9 timer var det fantastisk med en herlig intervalløkt på kveldingen. Løpeturen ble på 20 km, inkl. intervaller: 15 x 1 min i solid fart på en gress - stadion på Tveit, pluss 8 x 15 sek og 2 lange bakkesprint! :)) Tid: 1 time & 45 min, totalt: 2 timer & 25 min!
Sjarmtrollet mitt :))

Fredag 27. juli: kjørte eg nok en herlig morgen tur på vei til dyreparken mens resten av gjengen kjørte bil :)) Men dog litt raskere løpetur, 8,5 km, tid: 32 min! :)) Etter nok en dag i Kaptein Sabeltannsverden med bading, mat, drikke og det hele ble det en fin kveldstur på 16 km, tid: 1 time & 25 min :)) Totalt: 2 timer! På kveldingen, presis kl. 23.00 var det duket for Showet til Kaptein Sabeltann! Showet var helt rått, anbefales av hele mitt hjerte :)) Fantastiske effekter med pyro og det hele, fantastisk god lyd var det også :))


En av mange aper i dyreparken :)) oooohaaaaa oooohaaaaa.... :)))

Lørdag 28. juli: kjørte eg nok en herlig morgenøkt før resten av gjengen var kommet seg i tøyet :)) 40 min og 8 km! Fantastisk! :)) Ut på kveldingen var det duket for en kvalitetsøkt med intervaller: 10 x 3 min stod på programmet... eg valgte å gjøre intervallene på asfalten pga lettest å få til i et ukjent territorium ;)) farten var god og saften i beina var på vei tilbake etter Rallarvegsløpet :)) En god følelse. Øktens lengde og varighet ble 20 km,  1 time & 50 min med løping! Nice.... :)) Totalt: 2 timer & 30 min!

Søndag 29. juli: kjørte eg 2 rolige økter. Den første gikk rundt omkring i Hamresanden området og i retning Vennesla og Birkeland, mens den andre løp eg fra Kristiansand sentrum og hjem igjen til Hamresanden resort camping! Økt 1: 1 time & 52 min, 23 km! Økt 2: 1 time & 15 min, 14 km! :)) Totalt: 3 timer & 7 min! :))

Den sorte dame. :))

Mandag 30.juli: kjørte eg 40 min morgentur, en omvei i retning dyreparken :)) 9 km! På kveldingen etter nye 9 timer med moro og god mat i Kaptein Sabeltannsrike ble det en fin kveldsøkt på 15 km, tid: 1 time & 15 min! Totalt: ca 2 timer! :))
Kanon artig med 4 hjuling :))

Tirsdag 31. juli: kjørte eg tidligere på dagen en herlig intervalløkt på en gress - stadion på Tveit. 15 x 40 sek og 10 x 100 meter ble gjennomført i solid fart :)) tid: 1 time & 45 min! God stemning! :)) Da eg var tilbake fra løpeturen ventet en god lunsj før turen gikk avgårde til Sørlandsparken (et giga kjøpesenter). Her inntok vi både pizza, litt shopping og sist men ikke minst turen innom Sørlandets største lekeland for både store og små, nemlig "planeten Pluto" :)) Var like artig for undertegnede som det var for kidsa! På kveldingen kjørte eg en rolig løpetur, 12 km med 1 times løping! Totalt: 2 timer & 45 min!

Onsdag 1. august: var det dags for å vende turen hjemover mot Bergen Rock City igjen... borte bra, hjemme best... :)) Etter 8 timers kjøring og en god del stopp var vi endelig hjemme igjen ;)) Det ble ikke tid til så mye trening denne dagen, men eg lurte meg til 50 min på spinningsykkelen! :))

Torsdag 2. august: ble det 2 økter! Først 60 min med spinning! Ut på ettermiddagen var det duket for en ny kvalitetsøkt sammen med BFG Fana ungdomen! Vi kjørte 6 x 400m - 300m - 200m i god fart! Pluss 4 x bakkesprint (syre) og 6 x 60 metere ( 3 første på gress og 3 siste på banedekket på Fana Stadion). Tid: 2 timer! Totalt: 3 timer med trening!

Til helgen skal eg løpe Møkster Maraton! :))) Fokus er rettet i retning Austevoll!

nam nam... godt med is! :)




Leave a Reply.