Fredag 10. august: kjørte eg 3 herlige økter... først 60 min spinning... så 16 km løpetur i fint rolig driv, tid: 1 time & 20 min... Eg avslutta fredagskvelden med 60 min med spinning... :)) Totalt ble det: 3 timer & 20 min! Herlig på en fredag!

Lørdag 11. august: jau jau... :))) 18,5 km løpetur sammen med BFG Fana ungdomen idag, inkl. intervaller: 5 x 3 min i Siljøstølen i god solid fart, pluss 5 x 1000 meter på Fana Stadion, der dragene gikk på: 3.30, 3.27, 3.25, 3.30 & 3.20... :))) En herlig økt! Tid: 1 time & 45 min! På ettermiddagen kjørte eg en 16 km løpetur fra Grimen og hjem til Halvorshagen, tid: 1 time & 20 min! Avslutta kvelden med 45 min med spinning. Totalt: 3 timer & 50 min!

Søndag 12. august: kjørte eg 2,5 time med spinning mens eg såg OL Maratonen på NRK 1 :))) Uganda hentet hjem gullet foran 2 Kenyanere... :)) Litt utpå ettermiddagen kjørte eg en 18 km løpetur i fint driv... tid: 1 time & 25 min +
Eg avslutta kvelden med 30 min spinning! Totalt ble det: 4,5 time med trening :))
Bildet er tatt av sjefen selv... Jan Fjærestad... :)) Norefjellene

Mandag 13. august: eg kjørte 3 økter idag... først 12,5 km løpetur sammen med vetla jento i barnevogn, tid: 1 time, 2 min & 30 sek :))... Pluss 15 km løpetur gjennom Hordnes skogen og mesteparten av Bergen Skogsmaraton løypen sammen med Frode og Petter, tid: 1 time & 25 min! Eg avslutta kvelden med 40 min med spinning! Totalt: 3 timer, 7 min & 30 sek. ;)))

Tirsdag 14. august: I dag ble det 50 min med spinning til frokost... etterfulgt av en 13 km løpetur i ettermiddag, inkl. intervaller: 15 x 40 sek i solid fart, pluss 10 x 100 m barbeint på gresset... :)) Herlig! Tid: 1 time & 20 min! Eg avslutta kvelden med 35 min med spinning! Totalt ble det: 2 timer & 45 min med trening idag... Imorgen går turen opp i fjellheimen!
:)))

Vi er heldig som har en slik fantastisk natur her på Vestlandet... :)))



Leave a Reply.