Tirsdag i forrige uke gikk turen til Gullfjellstoppen sammen med Jan... det ble en fin tur i herlig bra driv! Et tempo spm passer meg utmerket! Vi var ute i 3 timer! Var knallfine forhold, litt vind og god stemmning! Ble også tid til litt spinning på kveldingen... 60 min! 4 timer toltalt! :))
Onsdag ble det 15,5 km løpetur fra heimen og gjennom Hordnesskogen sammen med Petteren... rolig driv! Herlig!
Torsdag gikk turen til Frankrike sammen med guttaboys for å se Formula 1... Frode, Børre, Rune, Roar og undertegnede... en herlig tur... der både formel 1 og trening ble viktige faktorer for min del... treningsleir i Collioure, France... selve formula 1 racet gikk avstabelen 25 km utenfor Barcelona i Spania! Problemmet mitt på turen var vel for det meste omgangsjuko som eg drog me meg ned fra Bergen... kjipa... men men, det gikk ikke ut over humøret... var bare å finne rammen og bli ferdig med shiten!!! Og det ble eg etterhvert... :)) Eg kan anbefale formula 1 eller formel 1 som vi kaller det her i Norge til alle, fantastisk opplevelse... mye lyd og ekstremt raske biler.. god stemmning! Lørdagen ble det en herlig fjelltur i Pyreneene... eg løp til toppen av Col de Mollo... 656 m.o.h... en kanontur, måtte løpe et stykke for å komme inn til fjellet, så det ble en god treningstur på 2 timer og 30 min! :))) Torsdage og fredagen før turen på fjellet ble det lite med trening pga hyppig rammebesøk... :((
Søndagen ble det 14 km løpetur på 1 time og 10 min etter formula 1 hovedrace... herlig! Outsideren Maldonado fra Brasil stakk av med seiren... :)) Svært så god stemmning!!!
Mandag ble det 1 times løpetur, 12,5 km, før avreise hjem til kalde Norge.. kjipa å forlate 30 varmegrader til 5-6 grader og møkkavær i nord!!! Men men! en fantastisk tur!!! :)))
I dag ble det 3 timer med trening.... først 1 time og 45 min med løpetrening der intervaller stod på programmet: 12 x 40 sek (25 sek pause mellom dragene) pluss 20 x 80 meter... I tillegg ble det 75 min med spinning!!! :)))



Leave a Reply.