Herlig dag på jobben idag... nydelig vær!!! :)) Rett etter jobb ble det en fin 12 km løpetur sammen med vetla jento i barnevognen. Vi løp inn langs Kalandsvannet, som alltid er like idyllisk :)) Tid: 1 time! Då kånemor kom hjem fra jobben og etter at den "hjemmelaga" pizzaen hadde nådd bunnen i magen, bestemte vi oss for å ta med ToraOthilie (vetla jento) for å gå Stoltzen opp! :)) Bli og fornøyd var hun ganske så lenge, der hun gledet seg til å få sitte oppi bæremeisen som var innstallert på pappas rygg! :)) Eg tok turen opp kleiven som en god treningsøkt... der eg daffet avgårde med kånemor på "slep"... :)) Tiden på undertegnede og Tora Othilie ble: 19:52 (med bæremeis og en liten jente som ikke akkurat klarer å sitte i ro, hehehe... ca 20 kg ++) Herlig :))
Litt uklare bilder... litt for høy fart for fotografen ;))
Her står gjengen på toppen i herlig Bergens-vær :)) Det var også første gangen for kånemor! Flink!
Vi gikk/små løp ned skredderdalen... Vetla jento tok beina fatt ganske mye på turen ned! :)) Stolt pappa! :)) Tid: 55 min!
Eg avslutta kvelden med 45 min spinning og en snadder god shake!!! :))
Totalt ble det: 3 timer med trening idag! :))

BT



Leave a Reply.