Fredag 17. august: kjørte eg 2 økter... først en 17,5 km løpetur, 1 time & 30 min...
Eg avslutta fredagskvelden med 60 min spinning! Taotalt: 2 timer & 30 min! :))

Lørdag 18. august: kjørte eg 3 økter... først 21 km løpetur sammen med BFG Fana ungdomen, inkl. intervaller: 5 x 3min i solid fart i Siljøstølen, etterfulgt av 5 x 1000 meter på banen på Fana stadion, intervallene gikk unna på: 3.17, 3.15, 3.17, 3.18 & 3.14 :)) Herlig og godt fornøyd med å løpe i bra driv der intervallene var ganske så gjevne :)) Også kjekt å kjenne at kroppen fungerer og at farten er på vei tilbake :)) tid: 1 time & 55 min! Så ble det kjørt en svært så svett trommeøkt sammen med gjengen i "K-jell"... vi skal snart gjøre endel konserter, hele 4 stk i september!!! :)) tid: 1 time & 30 min! Eg avslutta kvelden med 65 min spinning! Totalt: 4 timer & 35 min
!
 
Hvem er det som banker på min bro???

Søndag 19. august: kjørte eg også 3 økter... :)) først 26 km løpetur i herlig driv... tid: 2 timer & 10 min, beina var fine og gode... 5  blank fart fint det! :)) Økt 2: ble en ny trommeøkt sammen med "K-jell", svært så svettedrivende og en herlig alternativ trening... eg var helt gjennomvåt! Tid: 1 time & 30 min! Eg avslutta kvelden med spinning og Brannkamp... 1 time & 50 min satt eg og tråkket på sykkelen! :)) Herlig med Brannseier og semifinaleplass... Ullevål next! ;)) 5 timer & 30 min totalt med herlig trening!

Mandag 20. august: I dag var det duket for Gneist sitt siste løp i sommerkarusellen... 5 km! Eg satte Årsbeste med 16.48... og er greit nok fornøyd med det! Det var et meget sterkt felt... tiden: 16.48 holdt "bare" til en 7. plass... Eg var bare 12 sek bak persen fra Fri karusellen i Arna satt i fjor høst på 16.36! Beina og kroppen føltes fin idag, men eg åpna nok litt i hardeste laget... ble liggende mye alene... det er tungt å ligge alene når ryggene man har lyst til å holde har litt for stor fart i forhold til en selv... Men men, kjekt med Årsbeste!!! ;))  
Eg hadde 25 min med oppvarming og ca 30 min med nedløping! Avslutta kvelden med 65 min spinning



Fin gjeng på toppen av dustingen! :)) 999 m.o.h.



Leave a Reply.