Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... eg løp inn til ny løyperekord i Bergen Ultra i helgen... 63,3 km ble gjort unna på 4:22:39!!! :)) Godt fornøyd med seieren og ny løyperekord med hele 14 minutter og 19 sekund!!! ;)) Smadring!!! iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Ove Chr. Borge løp inn til 2.plassen på tiden: 4:44:29, ca 23 min bak meg, og Frode Johansen fulgte opp med 3.plassen på tiden: 4:54:55!!! :)) På de 2 første rundene frem mot maratonpassering kjempet eg side om side med Gjermund Sørstad som også løp 63,3 km... men han måtte gi seg etter maraton... han fikk problemer med kneet sitt! :( kjedelig... så siste runden ble rene sjarmør etappen for min del i ensom majestet!!! :))) Eg passerte forresten maraton på gode: 2:49:27!!! Herlig!
Her har akkurat Didrikk Hermansen kommet i mål på 100 km på ny personlig rekord og en god 2.plass! Tid: 7:22:33! Per Olav Bøyum tok seieren på årets 100 km i Bergen Ultra!



Her er undertegnede og Gjermund Sørstad på vei mot maratonpassering... ca 37 km! :))
Dette bilde er tatt fra Loddefjordsløpet (5 km) dagen etter Bergen Ultra 63,3 km... Herlig restitusjonsøkt sammen med min fantastiske datter Tora Othilie... :)) Lurer på hvem som restituerer best og mest?? Det ble ihvertfall en god restitusjons-konkuranse i en svært så kupert 5 km`s løype... tid: 22:34! :)) Eg hadde 20 min oppvarming før løpet og 20 min nedløping etter... I tillegg ble det 2 spinningsøkter, en på 40 min og en på 45 min! Totalt: 2 timer & 30 min med god restitusjonstrening! ;))

Mandag 22. oktober: kjørte eg 4 spinningsøkter... 65 min, 35 min, 40 min og 25 min... Totalt: 2 timer & 45 min med herlig restitusjon :))

Tirsdag 23. oktober: kjørte eg på med 3 økter... 30 min spinning, 12,5 km løpetur sammen med BFG Fana gjengen i rolig fart, tid: 75 min. Eg avslutta kvelden med 45 min spinning! Totalt: 2 timer & 30 min!!! :))



Leave a Reply.