Uke 26: 25 timer & 25 min med trening! :))
Lørdag 30. juni løp eg inntil 1.plass i Fanaløpet 10 km... :))
tid: 35:59... greit nok, men ikke fornøyd. Tunge bein!
Søndag 1. juli løp eg en 40 km tur fra Halvorshagen til Osøyro og hjem igjen på
asfalten... love it! ;)) tid: 3 timer & 17 min... pluss 65min med spinning! Totalt: 4 timer & 55 min.

Mandag 2. juli var det ny konkurranse på programmet: 5 km... reine sprintdistansen :))
Tiden ble: 17.15... ikke helt fornøyd, følte eg løp raskere... men men, tunge bein fra dagen før,
4 mils turen satt nok litt i beina!

Tirsdag 3. juli var eg i studio fra 17.30 - 01.40... ny goldenboy plate pågang :))

Onsdag 4. juli var eg på Knarvik for å løpe i det Knarvikanske terrenget :)) sub 4 timer sammen med storløperen Mirza Nalic :)) ca 30 km... :))

Torsdag 5. juli kjørte eg intervaller: 300m-200m-100m x 5. pluss 6 x 60 meter, alt i flytfart...

Fredag 6. juli ble det 30 min med spinning og 30 min rolig løpetur! :)) fin oppladning før lørdagens
Jølster halvmaraton! :))

Lørdag 7. juli: Jølster halvmaraton: 3.plass totalt og 2.plass i klassen... tid: 1.17.40... bare 11 sekund bak persen min... men men, godt fornøyd... viser også at formen er i anmarsj :))
Mirza tok seieren og satte ny pers med 1.09.45... :))) Grattis! Knallbra jobbet!

Søndag 8. juli hadde eg 2 løpeøkter. Først 26 km i rolig fart, tid: 2 timer & 10 min... den andre turen ble på 21 km, den også rolig... tid: 1 time & 50 min. Totalt: 4 timer og 47 km! :)))

Mandag 9. juli: kjørte eg en ny langtur på 38 km i fint driv, tid: 3 timer & 13 min! :))
Hadde også en 62 min spinningsøkt... Totalt: 4 timer & 15 min!




Tirsdag 10. juli: ble det nok en rolig langtur... 35 km, tid: sub. 3 timer (2:57)... :)) pluss 14 km løpetur sammen med BFG Fana gjengen på kveldingen inkl. intervaller: 15 x 40 sek i god fart, pluss 10 x 100m på gress... herlig! tid: 1 timer & 35 min. Totalt: 4 timer & 35 min, og 49 km.

I DAG, 11. juli: kjørte eg en terreng økt på sub. 3 timer (3:05)... Garnes, Høgåsen, Tingåsen, Åsheimvarden, og innover i retning Gullfjellet, så ned og gjennom repardalen, Arnanipa, Skåldalsnipa og tilbake nesten samme veien... :)) Kanontur... terrenget gjør godt etter mange gampeøkter på asfalten de siste dagene... :))
SAU
Kulp i dyrereservatet i Repardalen...
Skåldalsnipa
Ei rugda eg omtrent løp rett på...
Blir endel blautaskit på slike turer :))



Leave a Reply.