Eg kjørte like godt 3 økter idag... :)) Hadde veldig lyst til å løpe Oslo Maraton og være med på folkefesten, men stod nok klokelig over... ;)) Kl. 10.00 var det oppmøte på Fana stadion, og på programmet stod det intrevaller. Først varma vi opp i 25 min, der etter var det full peisings med 5 x 3 min i Siljøstølen! Eg løp med barnevogn på de 2 første dragene, så parkerte eg vetla jento sammen med treneren min Jan Fjærestad som passet på. :)) Det ble 5 gode drag på 3 min! Så løp vi tilbake til Fana stadion for å gjøre 5 x 300 meter på banen. Eg gjorde alle dragene med barnevogne og vetla jento oppi, hun skratta og lo! :)) God stemning! Så løp vi ned i 25 min! Tid: 1 time & 40 min! :)) 13,5 km!

Økt 2 ble en 12,5 km løpetur fra Friele kaffe breneriet og hjem til Halvorshagen :)) tid: 55 min... en herlig rolig løpetur! Nice... ;))
Eg avslutta kvelden med 50 min spinning! Digg! Totalt ble det: 3 timer & 25 min med trening og 26 løpte kilometer! :))
Starten har akkurat gått i VM/EM 24 timers 2012
The Norwegian 24 hour Dream Team 2012
9/22/2012 10:08:38 pm

Så mye du trener! Blir du ikke sliten noengang? :)

Reply



Leave a Reply.