Herlig, vått, bløtt, sleipt, kaldt, digg, myr, sugende terreng... :)) Med andre ord: en herlig løpetur i fjellheimen! :)) I dag var vi 5 stk som løp avgårde retning Høgabu... Jan the boss, Thomas-toget, Ivar, snoppy & undertegnede :)) Det var god stemning hele veien... :)) Et lite gløtt av sol fikk vi også blant regn & snøbygene... Etter ca halveis løpt ble eg veldig kald på venstrefoten, tærene & under fotbladet, hadde lite følelse pga kulden... men men, det gikk seg til etterhvert ;)) Fikk godfølelsen tilbake og da kom også farten og trøkket i frasparket tilbake :))) Digg! Vi var ute i 4 timer & 35 min ++ :)) Me like it alot!!! Da eg kom hjem fra turen, hentet eg vetla jento i barnehagen før hodet og armen stakk innom butikken for å hente fløte... Det stod nemlig snaddermiddag på dagens meny... eg diska sammen kylling filèt og kyllinglår i en ildfastform med mye hvitløk, fløte og noe hemmelig... :)) hehehe... det smakte fortryllende godt! Ellers fikk eldste jenten i huset for seg at hun skulle bake schillingsboller, så da ble det jaggu boller litt utpå kveldingen :)) Eg avslutta kvelden med 30 min spinning... Totalt: 5 timer & 5 min med trening idag!!! :))
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.... herlig med snø! :))
Nydelig bildet! :)) Solen viser seg litt...
Snoppy, Thomas & Ivar i farta :))
Kald myr i siktet!!! :)))
Ivar, BT & Thomas-toget @ Høgabu... :))
Ivar er i siget! :))
På vei tilbake til "bussen"... :))
Dagens løype... :)) 4 timer & 35 min ++

I går, torsdag 9 oktober: 25 min spinning... 21,5 km løpetur sammen Jørgen Austvik, inkl. intervall/hurtig langtur: 40 min i solid fart, fra 3.45-3.30 fart pr km :)) tid: 1 time & 40 min ++ Avslutta kvelden med 45 min spinning... Totalt: 2 timer & 50 min med trening! :))

BT



Leave a Reply.