I dag gikk onsdagsturen opp sydpolen og inn og opp til Gullfjellstoppen... :)) Vi var 8 stk på løpetur i fjellheimen...  Sjefen-Jan, traktoren-Thorbjørn, Thomas-toget, Øyvind, Yngve, Ivar, Undertegnede & Snoppy... :)) Fantastisk temperatur, og det blåste lite i forhold til hva det kan!!! Vi var ute i 3 timer & 5 min! Eg prøvde mine nye Snowcross salomon sko idag, de satt som et skudd på foten, hadde knallbra gripeevne på stein, fjellberg, gress m.m. En suveren sko som eg absolutt anbefaler! :))

I tillegg kjørte eg 2 spinningsøkter: 30 min & 55 min... Totalt: 4 timer & 30 min med trening idag!!! :)))
Gjengen samlet på Gullfjellstoppen! :))
Her er løypekartet... :))
Her er den fantastiske snowcross-skoen til Salomon :)) Helt rå! Eg er  kjempe fornøyd med den... har også pigger! Henger veldig godt på fjellberg og stein! :))
bedreviter
11/20/2013 11:01:01 pm

Mener du skjegget? #skrivefeil

Reply



Leave a Reply.