Hei hvor det går... :)) Helgen startet med en fin kjøretur sammen med Tronna til Høyanger Rock City for å gjøre konsert med K-jell på Johs! :)) God stemning hele veien... Eg hadde med mitt eget slagverk denne gangen, spaun er tingen :)) Soundchecken gikk svært så bra, selv om det tok litt tid for Høyangerfolket å skaffe til veie en stemmenøkkel... hehehe... ;)) Etter soundcheck vanket det en snadder god pizza på hele gjengen! En halvtime senere var løpeskoene kommet på, eg skulle ut i regnværet for å ha en siste 30 min løpetur i rolig tempo før Stoltzekleiven stod for tur... :)) Konserten gikk svært så bra med et entusiastisk publikum som til tider tok helt fyr, hehehe... Noen av Høyanger damene viste frem litt av hvert... hahaha... Vi gikk på scenen ganske så sent, det vil si 00:15! Og vi holdt på i ca 1 time & 20 min! Eg var ikke i seng før klokken var 03:15... så kan vel ikke si at eg fikk en perfekt oppladning til Stoltzekleiven opp... :)) men men... Klokken 07:50 stod eg opp igjen for å vende kropp & bil tilbake til Bergen by!  
Kaffi i koppen og snart klar for konsert :))

Så var det altså dags for Stoltzekleiven opp 2012 (lørdag)... Eg hadde fått utdelt startnummer 1401, der starten min gikk kl. 13.08.20... :)) Eg hadde en god oppvarming på ca 30 min med noen innlagte drag :)) Viktig å få opp pulsen før man skal begi seg ut på Bergens hardeste bakke... Starten gikk og eg fant raskt en god flyt... men etter 2 minutts løping kjente eg at beina var bra tunge, VM i 24 timers sitter nok i beina lenger enn man tror... :)) er jo bare 3 uker siden!!! Eg løp ca 90 % av årets stoltzeløp i motsettning til året før der eg løp ca 70 %! Det rare er at eg løp bedre ifjor, der tiden ble: 10:43 (PB) kontra årets løp på 10:58...!!!??? Burde eg løpt mindre?? Eg har ikke akkurat trent for å løpe Stoltzekleiven opp... i år har eg bare vært oppe 1 gang og det med vetla jento i bæremeis (20 kg ekstra)... Ikke helt fornøyd med egen innsats, men satser på et sterkere løp neste år hvis det passer inn iforhold til Ultraløpingen!!!
Endelig ferdig med tretrappen... :)) bare 100 meter inn til målgang! Bilde: kondis
2 meter til målgang... :)) Gir alt eg har...
Målgang & Stoltzekleiven 2012 er historie.... :)) tid: 10:58!

Etter målgang ventet eg på resten av gjengen som både jobber og løper for aktiv eiendomsmegling :)) Ca 120 løpere fra Aktiv eiendomsmegling var i kledd en fin orange skjorte... alle gjorde en fantastisk innsats :)) Turen gikk videre til Garage for å gjøre unna soundcheck... eg skulle nemelig også spille konsert på garage denne dagen også... :)) Soundchecken gikk veldig fint! Etter lydprøven var det på tide med en dusj før dressen skulle på... Eg skulle på den årlige Stoltzekleiven-banketten til aktiv eiendomsmegling :))) Maten var snadder god og på menyen stod det: krabbe, reker, østers m.m. :)) I tillegg fikk noen av oss servert en fantastisk and :)) Tusen takk for en herlig og god bankett, og minst like viktig støtten dere gir meg!!! :))) Tusen takk!!!
Etter banketten var det avgårde til Garage for å spille fletta av alle publikumerne :)) Konserten gikk veldig bra spillemessig, vi var gode, men det kunne absolutt vært litt flere i konsertsalen! :)) men men, god stemning var det uansett! Tusen takk til dere som tok turen for å rocke sammen med oss!!! :))
I dag ble det 2 økter: 14,5 km løpetur i rolig tempo, tid: 1 time & 15 min... Eg avslutta kvelden med 1 time & 45 min spinning samtidig som Brann nok en gang gikk på et tap... men men, Brann er rett og slett ikke bedre!!! Totalt ble det: 3 timer med trening idag! :))

BT



Leave a Reply.