Onsdag 8. august gikk langturen til Norefjellene mellom Stanghelle & Dale, nærmere bestemt: Fylenipa - Knutstignovi... :)) Vi startet i 11 tiden, Jan Fjærestad, Robert, Thorbjørn og undertegnede... Terrenget har en umiddelbar bratt stigning... herlig!!! :)) Eg løp sammen med Jan under hele løpeturen, mens Thorbjørn og Robert ble løpende sammen til ca halveis. Robert var uheldig og trakket over på venstrefoten, men han kom seg heldigvis fint ned til bilen... :)) Vi var heldig med været og man kan trygt si at det var en fantastisk løpetur i nydelig terreng! :)) 4,5 time ble vi løpende i Norefjellterrenget :)) Eg avslutta dagen med 45 min spinning! Totalt: 5 timer & 15 min! :))
Kongen på haugen :))
Herlig driv i nydelig terreng! :))
Vi fant en liten snøflekk :))
Sjefen! :))
Eg har ikke høydeskrekk! :))
Herlig driv inntil varden :)) 850 meters stup rett ned på min høyre side :))
Osterfjorden :))
Thorbjørn, meg & Jan :))
Robert har trakket over på venstre foten... han stod ved denne varden og ventet på oss!
hei hei... bratt her gitt! :))

Mandag 6. august: kjørte eg endel restitusjonstrening. Først 15 min med spinning, så 45 min løpetur, 9 km opp til Kokstad på Herbalife møte... Vi snakket mye om de nye 24 produktene som er knallgode og fungerer svært så bra! :)) Eg løp også hjem igjen fra Kokstad, 55 min og 9 nye km... Avsluttet med 20 min med spinning! Totalt: 2 timer & 15 min!

Tirsdag 7. august: kjørte eg intervalltrening sammen med BFG Fana ungdomen: 15 x 40 sek (25 sek pause mellom dragene), pluss 10 x 100 meter barbeint på gresset! 13 km, tid: 1 time & 25 min! Pluss 50 min med spinning. Totalt: 2 timer & 15 min! :))

Onsdag 8. august: Norefjellene: Fylenipa - Knutstignovi (over) :)) 4,5 time løpetur i herlig terreng!
Pluss 45 min med spinning!

Torsdag 9. august: ble det 3 økter... først 40 min med spinning, så intervalltrening sammen med BFG Fana ungdomen på Fana stadion... 6 x 400m-300m-200m i solid fart, pluss 4 x bakkesprint (syre) og 6 x 60 meter barbeint på gresset! :)) 16 km, tid: 1 time & 40 min! :)) Avslutta dagen med 30 min spinning! Totalt: 2 timer & 50 min!
Møkster Maraton 2012... :)) En eksotisk seier! :))



Leave a Reply.