I dag ble det hele 3 økter... :)) God stemning!
Først gikk turen fra Komendant boligen ved Nutec og til toppen av Lyderhorn,
før vi vente nesen ned igjen i retning Damsgårdsfjellet og tilbake til bilen som
vi parkerte ved Komendant boligen :)) Tid: 1 time & 40 min... flink kåna... :))
Her vi på toppen av Lyderhorn med Vestkanten i bakgrunnen...
Kåno i fint driv... :))

Den andre økten løp eg fra Bergen by og hjem til Halvorshagen i Fana etter å ha vært på stretching hos Stian på Drevelin... 19,5 km på asfalten... me like alot! :)) tid: sub. 1 time & 30 min (1:28)

Den tredje økten løp eg på Fana stadion og i Siljøstølen sammen med ungdomen i BFG Fana... Intervaller stod på programmet: 400m-300m-200m x 6, pluss 4 x bakkesprint, pluss 6 x 60m barbeint på gresset... Herlig! :)) Knall i padden...tid: 1 time & 50 min! Totalt: 5 timer med trening & 4,5 mil... :))
Vestkanten... Vi var heldig med været! :))



Leave a Reply.