Eg løp 7-fjellsturen onsdag 20. juni... :)) Og noterte
meg for ny personlig rekord med tiden: 4:15:56! :)))) Det er ny
pers med ca 3 min og 30 sek. :)))
Det var gode forhold... 14 grader og lett overskyet i starten.
Eg la i vei ca 09.10... var på første topp rett før halvtimen hadde passert.
Var ferdig med de 3 første fjellene etter ca 2 timers løping... :)) Husker godt
at det var tungt opp den lange asfaltbakken fra brushytten til toppen av Rundemannen...
det skal være tungt... ;)) Eg hadde god fart ned skredderdalen og løp bra på inn mot mål
i den siste delen av løypen som går på asfalt fra badstuen (Varegg sitt klubbhus) til 
målgang i Marken... :)) Det var en herlig atmosfære i Marken denne onsdagen... været
hadde klarnet opp og alle ihuga kaffe-elskere og kakespisere hadde tatt over hele 
bybildet... :)) God stemmning! Inne i butikken til Bergen Turlag fikk eg årets T-skjorte
og diplom... :)) Jenten bak skranken var mektig imponert over den korte tiden eg hadde 
brukt på de 7  fjell! Tusen takk for det!!! :)) Etter målgang satte eg meg inn på en kaffè i
umiddelbar nærhet for å fylle opp kroppen med litt trengende næring!
Kl. 15.00 hadde eg stretching time hos Stian på Drevelin... fantastisk... Stretchingen
sitter igang restitusjonen raskere... :))

Senere den dagen kjørte eg 45 min med spinning for å få ut slagstoffene raskere!
  



Leave a Reply.