Mye god trening idag også :)) Først hadde eg meg en 45 min spinningsøkt... så gikk turen til Hordnesskogen for å løpe HBIK-Karusellen, Hordnesskogen rundt høst! Eg løp inn til en god 2.plass bak unge lovende Jonas Gjesdal. Vi hadde en supergod fight hele veien... vi holdt sammen til det var 200 m igjen til mål, da stivnet lårmusklaturen min i den siste motbakken, selvsagt litt kjedelig, men men... er godt fornøyd med løpet. Løypen er 4,3 km lang og svært så kupert, man må jobbe med seg selv hele tiden! Tiden min ble: 13:59! :)) Bare 5-6 sekunder bak vinneren! :))
Før starten gikk hadde eg 25 min oppvarming, der eg løp gjennom selve løypen i ganske så rolig tempo (4,3 km). Etter at løpet var ferdig tok eg turen ned på Fana stadion for å være med på siste delen av BFG Fana treningen. Eg fikk med meg 4 x bakkesprint, 6 x 60 meter på banen og nedløpingen! tid: 40 min! Eg avslutta kvelden med 65 min spinning! Totalt ble det 3 timer & 10 min med trening idag! :)) Gode ting!



Leave a Reply.