Tirsdag løp jeg inn til en finfin 2.plass under fjellveienløpet 2013! :-) Jeg løp den lengste løypen på 9 km. Løypen er svært kupert med mye opp og ned! Jeg åpnet i et fornuftig tempo de første 200-300 m før Alemayehu bestemte seg for å ta teten og skru opp farten... jeg hang på, men måtte gi ham noen meter... Så kom Trygve Andresen opp på siden av meg og forbi, da var det bare å bite seg fast så godt som over hodet mulig... Trygve holdt høy fart i unnabakkene. Jeg måtte gi ham noen meter i unnabakken ned mot Stoltzekleiven portalen... men i det vi snudde i bunnen av bakken for vending merket jeg at jeg tok innpå både Alemayehu og Trygve! :-) Veien tilbake til utgangspunktet er knalltøff med en lang og drøy motbakke... I motbakken tok jeg mer og mer innpå Trygve, herlig tenkte jeg. Og rett før vi traff flaten igjen var jeg så og si i ryggen på Varegg løperen :-) Jeg merket at han var sliten... så rundt 4,5 km klemte jeg til med et rykk og selvsagt høyere fart og vips var jeg forbi... Jeg fikk raskt en god luke :-) Jeg prøvde å ta opp kampen med Alemayehu, men han hadde rett og slett for stor luke på meg! Etter siste vending ved Bellevue kontrollerte jeg inn til 2.plassen, tiden ble: 30:59 i den kuperte 9 km løypen! Godt fornøyd! :-) Trygve satte inn en langspurt mot slutten av løpet og endte opp på en fin 3. plass 4 sekunder bak meg! Godt jobba Trygve! :-) Etter løpet kom han bort og gratulerte meg med 2.plassen og sa: "i dag var den din tur... gratulerer :-)". God stemning! Det var deilig og kjenne godfølelsen igjen... yeeeeeeeeees... :-) Ellers må jeg selvsagt gratulere evigunge Alemayehu med seieren i årets fjellveienløp! Du er rå!! Gratulerer!! :-) 
Fantastiske omgivelser!!! :-) Privilegert :-D
Trygve Andresen og undertegnede etter målgang i fjellveiløpet 2013! :-) 3. plass til Trygve og 2. plass til karen i rødt!
Tirsdagens fangst! :-) Fikk også en finfin medalje for 3 gangs deltagelse!
Her er vi på toppen av Tveitakvittingen :-) Det ble en herlig 4 timers løpetur i fjellheimen! :-)
Frode Johansen, undertegnede og sjefen Jan Fjærestad! :-D
Her starter monsterbakken!!!
And up we go!!!
Avslutter med et artig bildet som Gisle Sellevold tok etter Rallarvegsløpet! :-)

Ha en superherlig torsdagsettermiddag og kveld! :-)

BT
11/28/2013 10:00:32 pm

BUFF ER HOMO

Reply
7/20/2017 11:20:46 pm

Eu godkjent medisinsk massasje seng til hjemme bruk.Brukes av profesjonelle idrett utøvere og kronisk syke til lindring av smerter.Vibrasjons massasje motorer blir
produsert på ingeniør fabrikk i Tyskland i høyest kvalitet og leveres med 2 års full garanti.Den unike kombinasjonen av vibrasjon massasje sammen med infrarød varme
gir en optimal dyp muskulatur avspenning og fjerner laktat etter trening. Forskning viser HHP virkning i mer enn 20 forskjellige sykdommer fra kronisk rygg smerter

Reply



Leave a Reply.