I dag startet eg dagen med en herbalife shake :)) Så bar det videre til Ryggklinikken
avd. Ulriksdal for en idrettsmasasje... det gjorde godt! ;))
På jobben hadde vi langtur på programmet... turen gikk fra Kvernabekken miljø
barnehage og over Stendafjellet til Lagunen... kidsa var kjempe flinke! Alle ble
belønnet med en herlig is... :)) Helt fantastisk ute idag!!!

1 økten gikk sammen med ungdommen i BFG Fana, vi hadde intervaller på
programmet... eg løp rolig for det meste, men la inn noen gode drag i starten!
Tid: 1 time & 15 min...
2 økten: 65 min med spinning!
Totalt: 2 timer & 20 min! :)) Godkjent! 

Imorgen går turen til Gullfjellet! :))
3/27/2012 06:24:25 pm

Idrettsmasasjen må jeg nok ta selv, forskjell på folk ;-)


-Løpe langt med et smil om munnen-

Reply
3/27/2012 10:41:28 pm

Ja det er konge med idrettsmasasje... Eg blir sponset av Ryggklinikken avd. Ulriksdal :))

Reply



Leave a Reply.