Søndag 29. april kjørte eg en herlig løpetur med barnevogn & vetla jento på 1 time & 5 min...
 12,5 km, pluss 60 min med spinning!
Mandag 30. april kjørte eg nok en herlig løpetur med barnevogn & vetla jento
på 1 time & 10 min... 13 km, pluss 45 min med spinning! I tillegg var eg i studio
og jobbet med platen som barnehagen skal gi ut iløpet av juni måned...
eg var der fra kl. 1630 - 01.30!!! :)))  Alle tromme-sporene ble tatt opp... :))
Tirsdag 1. mai løp eg iintil seier og 1.plass i Straumemila... :)) Eg satte til og med ny løyperekord
i den kuperte asfalt løypa... Herlig! Tid: 36.04!
Var også i studio mesteparten av denne dagen... (11.00 - 20.00) alle gitarene
pluss mesteparten av bassen ble spilt inn... :))

Var også en svært så trist dag i går... eg trodde ikke på meldingen eg fikk om at Alexander Dale Oen
var godt bort rett etter målgang på Straumemila... 26 år gammel...
helt vanvittig, har ikke helt godt opp for meg enda... Alexander Dale Oen var
kjempen fra Øygaren, et stort forbilde, som han alltid vil være
for meg... en person med en fantastisk personlighet... Norges største idretts-stjerne...
mine varmeste tanker går ut til hans kjæreste og nærmeste... hvil i fred Alexander Dale Oen!

9/5/2013 04:31:57 pm

I had no idea it was so easy to create a free blog here at Weebly, thanks.

Reply



Leave a Reply.