Årets første tur i fjellheimen (Sydpolen-Gullfjellet) ble en herlig løpetur sammen med Norges beste trener Jan Fjærestad & mine gode kompiser Thorbjørn, Thomas og Snoppy :)) Vi var ute i 3 timer & 35 min. Føret var tungt men fantastisk herlig, man måtte jobbe med hvert eneste steg!! I tillegg var det utrolig deilig å kjenne at Bislett 24 timers var på vei ut av beina :)) Temperaturen var perfekt og det var nesten vindstille... digg!!
Gullfjellstoppen onsdag 2. januar 2013! :))


TAKKE-LISTE FOR SESONGEN 2012:

Jan Fjærestad, Norges beste trener & rådgiver... uten deg ville meritt-listen min vært endel kortere!! Du er en fantastisk person som gir av deg selv 24 timer i døgnet... du stiller alltid opp uansett hva det måtte være!! Tusen takk!!

Håvard Austevoll... Tusen tusen tusen takk for din fantastiske innsats under NM i 24 timers!!! Det er vanskelig å få takket deg nok!! Du er en kanongod venn med et energinivå som de fleste bare kan misunne!! :))

Sponsorene mine:
Aktiv eiendomsmegling med Kenneth Aadland i spissen!! 
Drevelin aktiv med Petter Jørgen Christensen, Rolf, Tina & Kirsten i spissen!  
Ryggklinikken med Anne Vottestad & Mikael Holm i spissen!
Herbalife med Aud, Asbjørn & Eivind i spissen!
Olden med Sverre Morten i spissen!
BFG Fana (Bergen)

BFG Fana (Bergen) ungdommen med Bjarte Eikanger i spissen... dere gjør meg sterkere!! Uten dere ville ikke mine bragder funnet sted!! Tusen takk!! :))

Kjell Karstensen... du sier aldri NEI, men alltid JA, dette ordner eg!! Eg kommer virkelig til å savne deg i BFG!! Lykke til i Gular! Og tusen takk for alt du har gjort både for undertegnede & BFG Fana!!

Fjellheimen-gjengen: Jan, Thorbjørn, Thomas, Øyvind, Ivar, Snoopy m.fl... tusen takk for alle de fantastiske fjellturene vi hadde i 2012!! Gleder meg til alle de kommende turer i 2013!! :))

Frode Johansen... en fantastisk person som alltid er smilende blid!! Tusen takk for alle de gode samtaler og løpeturer vi hadde sammen i 2012!!

Ultralandslagene i 100 km & 24 timers: Peter, Gjermund, Joar, Lars, Per Audun, Sharon, Rita, John Henry, Jarle, Per Olav, Runar, Robert, Marte!! Tusen takk!! En herlig gjeng!! :))
Støtteapparatet: Tommy, Sharon, Monica, Margrethe, Kjersti, Wenche & Tore!! Tusen takk!! Takker også ultrautvalget med Olav Engen & Per Lind i spissen!! :))

Tommy Andrew Kristiansen, verdens beste landslagsleder!! Tusen takk for din glimrende innsats og gode humør!! You Rock!!

Eg vil også rette en stor takk til ALLE Ultraløpervennene mine der ute... :)) Tusen takk!!

Endorfinos-gruppen... Tusen takk for all støtte og motiverende innlegg på siden vår gjennom hele 2012!!! Må heller ikke glemme alle de fantastisk meldingene dere sendte til meg under NM i 24 timers!! :)) Eg ler meg skakk i hel bare av å tenke tilbake på mitt  foreløbig største øyeblikk som idrettsutøver, 1-2 desember under bakken i Bislett kjeller`n :)) Tusen takk til dere alle!! Eg vil i tillegg fremheve 2 personer som har hjulpet og støttet meg ekstra mye: Eva Quivey & Aina Pettersen!!

Marit K. Berg Bjerknes, tusen takk for både støtten og trøsten du gav meg etter målgang i NM 100 km!! Eg var helt knust... men du hjalp meg mye der og da!! Tusen takk... eg kommer aldri til å glemme hjelpen din Marit!! :))

Tero Markus Paivarinne & Gloria Vinstedt, tusen tusen takk for fantastisk gjestfrihet!! Tero: tusen takk for at du er den du er kompis... Kongen av Oslo!! :))

Petter Rasmussen, en god kompis som alltid stiller opp på kort varsel når løpeskoene skal luftes! :))

Kondis med Jørgen Pettersen, Trygve Andresen, Oddny og Jan Ringheim i spissen!!

Maratonkarusellen med Morten Hauso og resten av de fantastiske funksjonærene!!

Hans Jacob Berntsen for alltid å være dønn ærlig!! :))

Jernmannen Jan Wilhelm Werner!!

Per Gunnar Alfheim for å være en alltid så smilende blid kompis!!

Bislett 24 timers med Geir & Sharon i spissen!!

Malm il, med Kenneth Myhre i spissen!!

Det Svenske Ultralandslaget med Reima i spissen!! :))

Odd Wilhelm Olsen... Norges sprekeste 70 åring!! Du er RÅ!!

Gudmund Viljo Arponen Snilstveit... for råhet og styrke!!

goldenboy, desert son & K-jell

Familien: Tora Othilie, Tobias, Marita, Kjersti, søster Anita, broder Jan Ove, mamma & pappa! Uten dere ville eg aldri kunnet ta steget opp til den internasjonale ultrasports "himmelen" :)) Tusen tusen tusen takk!!!

Farmor, Reidun Taranger... R.I.P... Tusen takk for at du "sparket" meg igang med løpingen... eg hadde aldri  vært landslagsløper hvis det ikke var for deg!! Sov søtt...

Kjersti Rydland, min bedre halvdel... Tusen tusen tusen millioner takk for din tålmodighet & støtte på alle plan... :)) Uten deg hadde denne sesongen vært en glemme-sak og bare en drøm!! Eg er evig takknemlig!! :)) Elsker deg!

TUSEN TAKK!!

BT
Bildet: Thomas, Thorbjørn, undertegnde og Snoopy! Bak fotoapparatet: Jan Fjærestad!
Sted: Hausdals-gullbotn... Hvil i fred Jon Tvedt!
1/6/2013 06:22:34 am

Å takke hører også med, flott å lese slik ydmykhet!!

Ser frem til å lese bloggen, følge veien videre og kanskje stjele noen av dine tips:)

Reply
1/8/2013 12:38:06 am

Hei.

Fin takkeliste.

Kjekt å følge deg her inne.

Bilder er snadder.

Stå på, eller "knall i padden" som man sier.

Trond

Reply
Kenneth
6/5/2013 06:58:28 am

Du er en strålende mann! Snart er du best i verden :-)

Reply



Leave a Reply.