I dag startet løpeturen kl. 11.00 fra bir-stasjonen i Samnager... :)) Jan kjørte hele troppen i "bussen" sin... ;)) 3 topper stod for tur; Raudnipa, Hananipa og Krånipa... Herlig!!! Vi var 5 stk på tur i dag; Jan, Øyvind, Thorbjørn, Ronny og undertegnede :)) God stemning hele veien. Det var svært så vått, bløtt og sleipt i terrenget... en god del myr løp vi også gjennom, som er fantastisk god trening!!!  Vi var ute i 3 timer & 20 min!!! Da eg kom hjem til Fanabygden var det avgårde "kåre "løpende med barnevognen for å hente vetla jento i barnehagen... tur-retur på 16 min og 30 sek... :)) Eg avslutta kvelden med 30 min spinning!!! :)) Totalt: 4 timer & 5 min + med trening!
Går unna her gitt!!! :)))
Fantastisk terreng vi har her på Vestlandet :))) Krånipa i siktet!
Ronny & BT  :))
Raudnipa! :))
Kongen av alle motbakker!!! :))
Øyvind i farta!!! :))
Ronny knuser på! :))
Gjengen på toppen av Hananipa :)) Jan Fjærestad tar alle bildene :))

Mandag 1. oktober hadde eg 2 timer & 45 min med trening... (spinning & løping...).

Tirsdag 2. oktober kjørte eg 3 økter: 30 min spinning til frokost :)) etterfulgt av en herlig bakke intervalløkt med BFG Fana gjengen i Krohnåsen: 7 x 3 min i en meget bratt bakke... herlig! :)) Tid: 1 time & 30 min! Avslutta kvelden med 45 min spinning! Totalt: 2 timer & 45 min med trening!!! :))

BT




Leave a Reply.