I dag var vi hele 8 stykker på tur i fjellheimen, nærmere bestemt "Kvamskogen rundt"... Team Fjærestad: Jan, Øyvind, Thorbjørn, Thomas, Frode, Camilla, Ivar & undertegnede... :-) Vi hadde fantastiske forhold, helt blå himmel & vindstille... da spilte minusgradene mindre "kasse-rolle"... :-) Dekket var hardpakket!! Derfor gikk turen i herlig driv og det ble endel kilometer av den grunn... hele 32 km + ... vi var ute i fjellterrenget i 4 timer & 22 min!! Eg var også med på en "redningsaksjon" iløpet av turen... Ivar ble stiv av skrekk på vei over en bratt skrent & melkesyren satte sine spor... heldigvis har ikke eg høydeskrekk... så "gutten" med for få "pigger" ble reddet fra å seile på rene "Cliffhenger" vis! :-) God stemning i etterkant, men allikevel med litt skrekkblandet fryd... :-) Fra fjellet Såta kunne vi se perfekt i alle vind retninger, fantastisk!! Tusen takk for turen folkens... :-)Utrolig herlig stemning i gruppen!! Go Team Fjærestad!! ;-) Ut på kveldingen var eg innom klubbhuset til BFG for å få en fantastisk god idrettsmassasje av Miguel! Tusen takk Miguel!! :-) Eg avslutta kvelden med 36 min spinning!! I dag ble det totalt 5 timer med trening!! Tjoooooobing!! ;-) I morgen står det intervaller på programmet!!
Førstkommende lørdag er det dags for årets første Maraton konkurranse... gleder meg!! I den anledning vil eg motta prisen for Årets Ultraløper 2012!!
Is i skjegget... :-)
Jumping Jackflash!! :-)
Lang lang rekke... Frode ut av rekken går... :-)
Ser nesten ut som om vi danser polka!! :-)
Frode & Camilla! :-)
Sol sol kom igjen solen er min beste venn!! :-)
Spurtoppgjør... Undertegnede vs. Thorbjørn og Øyvind... Eg vant!! :-)
Heeeeeeeeerlig!! :-)
Godt med Hydrate & olden vann!! :-)
Autobahn... iceroad!! :-)
Vakkert!! :-)
Jo mere vi er sammen er sammen er sammen, jo mer vi er sammen... :-)
Full rulle!! :-)
En fantastisk herlig dag!! :-)
Hele elven var isbelagt!! :-)
Tet-gruppen!! :-)
På toppen av Såta!! :-)
Alle bildene er tatt av: Jan Fjærestad, sjefen selv!! :-)

See yeeeeeeah!!

BT

Was just looking for a site like this, thanks

Reply
10/11/2013 11:52:11 am

I just created a weebly account after finding your blog, thanks.

Reply



Leave a Reply.