Ja nå har snart 2 uker gått siden eg klatret til topps i NM 24 timers på Bislett stadion under bakken... :) Fremdeles suger eg på karamellen og hele opplevelsen med å bli Norges første NORGESMESTER i 24 timers!!! Herlig :) Svært så fornøyd! :)) Kroppen føltes som en 80 åring dagen derpå, men nå er eg tilbake til min opprinnelige alder på 33... :)) Eg er også godt igang med restitusjonstreningen... startet med restitusjonstreningen allerede dagen etter at Norgesmester tittelen var i boks... mange korte spinningsøkter første dagen! Funker utmerket! ;)
Legger ut endel bilder i dette innlegget... :))
Disse lappene og flere i samme dur fikk eg utlevert sammen med drikkeflaskene mine av Håvard Duracell Austevoll :)) My co-pilot :))
Før start!!! :)
Running like the wind!!! :))
Den 12-12-2012, altså i går kom det en pakke på døren full av fantastiske ullklær fra JANUS!!! :)) Tusen takk Janus & Trude og Margareth! Gleder meg til å prøve de ut! Gullfjellet her I come! Ull er best... og Janus-ull er i verdensklasse!!! Får ikke bedre enn dette!!! :))
Undertegnede & Sharon!!! :)) Tusen takk for enorm støtte! ;)
HER GÅR STARTEN!!! :))
nam nam... kinderegg fra julekalenderen min! ;))
Fri-idrettspresidenten deler ut NM-gullet! :))
Den gule motivasjonslappen!!! :))
Stolt av denne unge herremannen, Tommy Haga, som løp 165 km i sin debut! :)) Bra kjempet Mr Haga!!! Neste gang løper du over 200 km :))
Avslutter med bilde av co-piloten min Håvard duracell Austevoll! The man!!! :)) Tusen tusen takk for hjelpen!!! Eg er evig takknemelig for din fantastiske innsats før, under & etter NM i 24 timers! :)))

BT



Leave a Reply.