I dag gikk turen til Fitjar for å løpe årets fitjardalt... :)) et 9 km langt løp i svært kupert terreng! Det ble en hard kamp mellom undertegnede og Lars Lunde fra Stord IL... Eg løp inntil en solid 2.plass rett bak unge lovende Lars Lunde etter å ha vært "hare" de første 8,5 km... Tiden min ble: 30:42, og ny pers i løypen!!! Godt fornøyd! :)) Hadde det vært et 10 k`s løp idag ville eg ha løpt inntil ny personlig rekord! :)) Formen er i anmarsj!!!
De 3 beste i herreklassen f.v.
Bjørn Kjetil Sørvik (3.plass) tid: 35:30, Lars Lunde (vinner) tid: 30:26, og Bjørn Tore K. Taranger (2.plass) tid: 30:42

Digg løpevær... :))

Her er vi i herlig driv ved Tongane!

Link fra fitjarposten:

http://fitjarposten.no/interaktivt/item/8287-solfrid-sigra-igjen


I tillegg til konkurransen ble det 15 min oppvarming før løpet og 10 min nedløping etter løpet før premiesermonien! :))
Da eg kom hjem, gikk turen videre til Hordnesskogen for å gå/løpe sammen med kånemor og vetla jento i vogn... Vi gikk halve den 8 kilometers lang løypen (blå løype) og løp siste halvdelen... :)) i tillegg løp eg hjem med vetla jento som sov i vognen... ekstra 3,5 km :)) totalt: 11,5 km, tid: 1 time & 25 min! :)) Eg avslutta kvelden med 75 min spinning... Totalt: 3 timer & 35 min!!! herlig herlig herlig!

Lørdag 13 oktober: hadde eg 3 herlige økter... iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaa... :)) først 16 km løpetur sammen med BFG Fana gjengen... inkl. fartslek, 1min-2min-3min-4min-3min-2min-1min... (1 min pause)... vi var innom det meste av alle typer terreng! :)) tid: 1 time & 45 min... så gikk turen i Hordnesskogen sammen med kånemor og vetla jento i vogn, 13 km gå/løpetur, tid: 1 time & 50 min... Avslutta kvelden med 20 min spinning :)) Totalt: 3 timer & 55 min med trening og 29 km bevegelse i god fart!

Fredag 12. oktober: hadde eg 2 løpeøkter... det ble til sammen med 37,5 km! :))

BT




Leave a Reply.